Here I come Italyyy!



NUUUUU är biljetterna äntligen bokade! Den 11 september tar jag mitt pick och pak och drar till Italien med min underbara mamma! det kommer bli så skönt att åka ifrån det här dumma landet! Iaf för 9 dagar.. Jag kommer hem den 20 september förvänta er inte att jag kommer vara brun så vit jag är!
Jag är överlyckliiiiiiiig just nuuu vill åka nu! är lite narvös inför flyget och själva resan för senaste gången jag var utomlands (varmtställe) var ungefär 6 år sedan! Jag gillar att flyga men jag gillar inte höjder.. konstigt men så är det!
Nu får vi bara hoppas att det kommer bli fint väder i Italien ! jag hoppas verkligen det! åhh gud va kul det kommer bliiiiiii! LÄNGTAAAAAAAAAR! <3

Pok Emma

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu