Så sjukt piiiiiiinsamt!



Jag har det mest pinsamaste jobbet man någonsin kan tänka sig ha! (känns det som iaf) Min mamma och hennes kollega har sån underlig fantasi. Eftersom de vill ha mera försäljare på sitt jobb tänkte det att de kunde ha några som står och delar ut olika blanketter om att de vill ha fler säljare och samtidigt kan man vinna en Iphone 4. HAHA jaa och eftersom att de vill ha så mycket uppmärksamhet som möjligt vill dem att vi ska gå rund i sådana här tajta, slimade, glänsande gröna helkropps dräkter! Det första namnet som kom upp i min mammas hjärna var mitt.. så idag så gick jag mitt inne i själva stan med två andra som också hade de här dräkterna. Detta är nog det pinsamaste jag har gjort i hela mitt liv! Som tur är jobbar vi bara två dagar och inte mer!
För övrigt har jag somnproblem.. trevligttrevligt.. nä inte så! Idag sov jag i nästan 4 timmar jag somnade kl.5.00 och vaknade 8.50. Jag hoppas verkligen jag kan få lite mer sömn denna natten! Så nu ska jag försöka sova. God natt och PoK Emma.

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu