små saker kan gö mig glad

Jag känner lycka just nuu asså allt känns inte bra men just nu känns det som mycket är bra! det är sån skön känsla! När det finns saker som är så sjukt jobbigt kommer de här små sakerna som gör en så sjukligt glad! Jag kan inte beskriva hur jag känner men jag är oftast trött men ändå så är jag "pigg" för att gå upp nästa dag och är alltid nyfiken på vad som kommer hända den dagen! Och jag verkligen älskar en känsla som jag får väldigt sällen! Det är pirr i magen inte vilket pirr som helst utan ett pirr där man bara vill lee hela tiden, man till och med ler när man inte tänker på det. Allt känns så underbart bra när jag får den känslan! den är underbar det är den jag söker efter hela tiden! Så idag är jag glad för vissa små saker!:)

PoK Emma

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu