TAAAAAAGADDÅÅÅÅRRÅÅ!!!

UUUUUUUUUSCHHHH!! eller inte... skola imorgon jag längtar verkligen inte tills skolan.. Såklart det kommer vara kul och träffa alla igen så kommer vara glad de första dagarna! men när plugget drar igång vet man att det inte långt tid tills nästa lov kommer, Såklart är ju sommaren lätt det bästa lovet så där är det ju flera månader! hahah.. Men jaja det kommer säkert gå braa i skolan ska verkligen försöka kämpa och pusha mig själv!
Idag har jag bara jobbat (ett annat jobb inte med de gröna dräkterna) blev så himla sur när jag såg att det var sol ute.. Missade tydligen Chris Medina..!! Tror han sjöng på kungsgatan (?) blev rätt så besviken att jag inte kunde gå dit.. Sedan efter jobbet kom jag hem och åt mat och efter det har jag kollat på film och bara slappat! Hela dagen har varit så faaail för har också världens PMS! Ska nog inte skriva så mycket om det men nu ska jag dejta min kudde med te och glass framför OC! PoK.

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu