tisdag, två dagar kvar



Tisdag va min hat dag förra året.. men denna terminen så är den rätt okej dock börjar jag 8.10 och slutar 17.00 men jag har bara tre lektioner, Estetisk orientering, matte och Fotografisk bild. Den ända lektionen som är jobbig är ju matten den är ju hur tråkig som helst annars är ju  dem andra okej eftersom få håller jag ju på med det jag gillar! På foto lektionen skulle vi ta porträtt bilder på oss själva och så skulle vi ha en bakgrund och föremål som skulle visa lite mer sig själv. Jag tog 4-gott påsen för jag älskar verkligen godis det är så sjukt gott sedan så har jag den baaaotta stora båten i bakgrunden för jag vill visa att jag gillar att resa, möta andra platser, naturen, havet, segling aa den visar rätt mycket! Gillar svartvit också för det gör bilden mjuk att kolla på och man ser mer hela bilden än bara en detalj.
Nuuuu är det bara två dagar kvar sedan ska vi bokaa Itaaaalliiien resaaa! happy happy!

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu