Jag saknar iaf lite!

Jag saknar det enkla livet man hade när man va lite jo vist va jag kort så alla trampa på mig nästan. Men allt var så enkelt då jag var alltid glad och när jag var glad kändes de som hela världen är glad. Jag var också väldigt pigg jag gjorde saker hela tiden jag var nyfiken och ingen kunde döma mig för hur jag var. Nu är det typ tvärt om och det är inte lika kul. Men såklart har jag det bra det är bara vissa saker man saknar när man var mindre. Positiv försöker jag vara hela tiden men ibland umgås man bara med negativa människor då är det inte lika!


Mormor och Jag

Jag och Morfar

Sofia och Jag


Min bror och Jag



Just nuu är jag på skit humöör för att skolan har börjat och att vårat schema är vidrigt... Usch vi slutar fem varje dag förutom måndag! skojar dem med mig!! Jag måste få mat, jag kan inte göra något om jag inte får mat! sedan ibland har jag 3 h håltimma... det är så sjukt onördigt!




HataHataHata


PoK Emma

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu