2 december, dumma Emma

Jäklar vad jag har varit orolig och nervös, för vad..? ingenting? du var ju inte ens där. I flera dagar har jag kännt att jag aldrig skulle vilja se dig men när jag var där var det som att jag väntade. Jag var i min lilla värld som vanligt. Ville nog trotts allt se dig. Fastän jag var så inställd på att jag inte ville det! åhh jobbigt. Jag vill att allt ska vara bra åtminstånde okej, nu hör jag inte ett ljud från dig. Det är ju ett stort jävla tecken på att han inte vill höra något från dig och att han helt enkelt inte vill ta kontakt!! va är det du inte kan fatta din jävla blondina kinderägg. Emma bestäm dig!

Okej för övrigt så har jag fått flera som har gjort mig glada, har jobbat på min mammas jobb har jag så otroligt kul! sedan när man sitter helt själv i ett rum (när mina "kollegor" skule på möte) då kommer en buggarbetare in och hänger sig på dörrkanten och tror att han inte stör MIIIIG!!!?!?!??! nää skoja, men han det var bara så fult.. hahah

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu