bitter fitta?

Du får fan lära dig att se andras perspektiv. Ta inte ut din ilska på mig bli fan inte sur på mig bara för jag vill ha det kul någon kväll. Asså kan du inte bara fatta och inse öppna dina ögon, allt jag har gjort för dig. Ändå blir du sur för små saker. Jag vet inte vart du vill komma med det... känns ju som du typ vill få mig att känna som en dålig person men i alla dem här åren har jag varje gång tänkt i flera dagar "vad har jag gjort för fel den här gången" jag frågar andra och försöker lista ut båda stora o små saker. Jo visst hittar jag alltid något men dem är inte stora asså verkligen inte. Ibland kan de vara att jag inte orkar göra vissa saker och kanske "dissar" det måste man ändå förstå att alla inte orkar göra saker. Du har ju "bangat flera gånger, föör mig är det en självklarhet att man kanske vill va hemma och ta det lungt eller va de nu är. Ingen vet hur jag tänker eller känner alla jävla tjänster jag gör asså när jag tänker efter så blir jag typ asså arg på mig själv att jag har orkat med det? alltid är det att jag får komma hem sista bara för att andra frågar ifall jag kan "följa dem till dörren" (där tog jag i men nästan asså....) låter sjukt i mitt huvud. Förut har jag aldrig tänkt på det på detta sättet men då gjorde jag så jävla mycket och verkligen trodde och väntade på att jag skulle fåå något snällt tillbaka så jag kunde bli glad över. Men nu har det blivit förmycket så oftast vill jag bara vara hemma och inte göra något. Det har typ alltid varit såhär med olika människor ända sedan jag kunde gå och prata har de variit såhär. Lågstadiet.. mellanstadiet.. högstadiet och nu när jag är 17 år.. asså helt seriöst.. åh så jäkla hemskt iaf för mig när jag tänker tillbaka från början när jag var riktigt liten kommer ihåg hur många som störde sig på mig ex. mina fräknar dem sa väldigt "elaka" saker som går väldigt djupt iaf när man va liten, och va oftast väldigt ledsen och blyg och jag försökte alltid undvika och ta andra vägar för att jag va rätt att dem skulle säga något. Men ändå även fast dem gjorde mig ledsen så gjorde jag saker åt dem. Vet inte riktigt om det är fel på mig eller om det är fel på andra. För mig är de jobbigt vet inte ifall någon kan se de men så är de. De bara är så. Förlåt alla som läser eller aa bloggen då kände bara skriva ut mig. Hjärnan är redo för läggdax. hejrååååååå
(stavfel punkte och annat skit bryr jag mig inte om ni behöver inte läsa)


Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu