Fuck you all, känns som väldens värsta jul.


Jag måste ha varit JÄVLIGT dum i år, tror inte jag kommer få något utav de jag har önskat mig. Jag har fått en gång det jag önska mig och det var en dator, jag fick min dator för att jag skulle ha stor användning av den till skolan. Jag är jätte glad för det det är jag. Okej kanske låter som en jättte bortskämd unge men det känns inte bra... Dagen innan julafton... det ska inte känna såhär, jag vill inte känna såhär det är speciellt detta året, mina kusiner ska komma i år jag älskar när dem är här! Men nä jag mår rent jävla PIIS DÅLIGT. Kanske föör min mamma klagar på mig vad jag än gör nuu i två fucking dagar har jag städat HEEEEELA huset förutom mammas rum och victors rum. Men ändå klagar hon på skit saker som ex att jag har glömt att stänga av tv när jag är två meter ifrån den. Jag orkar inte jävla klag hela tiden. Hur mycket jag är gör för alla.. eller aa dem jag gör saker för får jag inget tillbaka.. jag orkar inte jag orkar inte jag orkar inte jag orkar inte jag orkar inte jag orkar inte jag orkar inte jag orkar inte jag orkar inte jag orkar inte... Jag vill bort nuuu vill inte vara kvar här.. jag vill i allafall kunna känna mig värdefull nån gång..

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu