Jag kan inte ge allt och inte få något tillbaka.

Jag gillar att göra andra glada och jag gör gärna saker för andra men om man har gjort mängder av saker för någon och inte fått så mycket tillbaka är det inte så kul längre. Ibland känns det som det ända tacket du kan ge är att klaga på mig och frysa ut mig. Du bryr dig inte om jag mår dåligt eller något för du har faktiskt inte lyssnat jag lyssnar enast på dig, om dina problem och bekymmer. Om jag får chansen att säga något om mig kommer vi ändå in på dig. Jag gillar inte att prata om mig själv men ibland är det jobbigt att bara lyssna på dig hela tiden när man själv kan må dåligt.
Ibland kan det kännas att du är svartsjuk för något. För du beter dig konstigt mot mig.

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu