Regn


När det regnar blir man alltid så himla deppig. Nu sitter jag på mammas jobb och lyssnar på några Birdy låtar en fin låt är ju Skinny love.. Gud va jag ryser. Den är så fin! :)
Jag har fått sånna konstig "tankar" nu förtiden eller det är mer känslor som jag känner av. Jag blir lätt ledsen och blir berörd för minsta lilla grej. Usch de jag känner av nu skulle jag göra vad som helst för att inte känna eller hända. Jag vill inte att någon ska bort, de är redan några som har och är borta. Jag vill inte att fler ska försvinna.

Känns inte som att det kan vara bra för när jag är på väg att känna lycka, kanske för bara en morgon eller en kväll. Så...´alltid dagen efter eller bara några timmar efter är lyckan för långt ifrån för att jag ska finna den. Igen.

PoK Emma


Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu