CoLoRs

Usch det är så svårt att ta bilder till ett företag jag gillar inte sånna där tråkiga gråa bilder jag gillar färger och udda bilder, jag gillar svartvitt också till visa bilder. Nä jag håller mig till mina bilder...
Jag är så himla taggad för två saker just dem här helgerna som kommer efter denna! åh taaaaaggad!!



Jag älskar att kolla mitt horoskop och jag är skorpionen och tydligen en hund i den Kinesiska horoskopet och så här står det om mig som Skorpion! Det passar hyfsat bra in!

Skorpionen lämnar ingen oberörd. En kraftfull personlighet med ett rikt inre liv. Skorpionen har en tendens att gå till ytterligheter, svart eller vitt, antingen eller. Skorpionen är ett vattentecken. Det betyder att det finns mycket känslor bakom ytan. En samlad, behärskad fasad men ett stormigt, passionerat inre. I relationer och samarbete är Skorpionen tydlig och viljestark. En målmedveten natur som inte glömmer vare sig en väntjänst eller en oförrätt.

Skorpionen stimuleras av utmaningar och är djärv och strategisk. Spänning och dramatik lockar denna hemlighetsfulla natur. God organisationsförmåga hör till bilden och kapacitet att metodiskt genomföra sina planer. Skorpionen är utforskande och analytisk, ofta en god människokännare. Omgivningen behöver inte berätta så mycket, Skorpionen vet ändå och kan stundtals ana sig fram genom tillvaron. Få ting undgår Skorpionens skarpa blick. Ett intresse för psykologi och existentiella frågor hör till bilden, likaså finns en stor potential på det kreativa området. Alla former av problemlösning fascinerar Skorpionen.

Planeten Pluto styr över Skorpionens tecken. Det ger sig tillkänna bland annat genom ett stort kontrollbehov. Skorpionen är viljestark och vill helst ha distans till omgivningen och kontroll över sin livssituation. Skorpionen är känd för att alltid ha en dold reservplan, och får ofta ett liv med spännande möjligheter och dramatiska vägskäl!


....och så här i den Kinesiska

Hunden egenskaper - kinesiskt horoskop
Hundar är lojala, trovärdiga, barmhärtiga och alltid redo att ge en hjälpande hand. De försvarar alltid familj och vänner då de baktalas, men kan bli besviken ibland då tjänsterna inte uppskattas och åtgäldas. Trots sin vänliga natur vägrar de ibland se varningar gällande deras eget uppförande mot nära och det kan leda till problem. Hundar blir endast arga av godtagbara orsaker, men de är inte långsinta. Hunden spelar alltid efter reglerna och är ärlig. Hundar är raka och med dem är det antingen svart eller vitt, har du väl vunnit dess förtroende har du en vän för livet.

Hundar arbetar alltid mycket hårt och är intelligenta. De är mycket privata och är bra på att behålla diskretion och lyckas bra inom yrken som t ex juridik och psykologi, ofta områden som kräver en hög moral. De uppskattar inte status och eftersträvar inte att vara i centrum, de står alltid med två fötter på jorden. Hundar är välbalanserade och kan kombinera ett hårt yrkesliv med ett stabilt familjeliv.

Familj och hem värderar hunden allra högst. De är känsliga och lättsårade, därför är de extremt privata och undviker att öppna sig för mycket. Däremot är Hunden överlag glad och lekfull, den gillar att underhålla andra. Men den kan stundtals vara pessimistisk och orolig, ibland behöver den stöd och hjälp med att hitta tillbaka.

Hunden passar bäst med hästen, tigern eller en haren. Hunden passar mindre bra med draken och fåret.

PoK Emma

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu