En längtad helgen

ankor är passande.

Asså helgen har varit jätte bra, fredag försökte jag och amanda lägga oss skit tidigt för vi skulle upp jätte tidigt. Jag somnade vid ett men amanda somnade vid kanske elva eller något, om inte tidigare. På lördag morgon eller natt asså kl 4 så vaknade vi, jag var hyfsat pigg det var inte alls svårt att gå upp! Viii taggade som fan på vägen ner jävlar de va som om hela bilen stutsade fram med all bas! nää kanske jag överdriver men de var riktigt kul! Inne i Ullared va de ju vagn rally, folk kör över varandra och alla är trötta och hungriga. I början var jag och amanda taggade och började lungt och skönt. (haha..) Men efter att inte har ätit något på 8 timmar, så fick vi skit ont i magen så vi gick upp till resturangen och åt pommes, köttbit och beasås. Efrter 10 min så kände vi hur illa vi mådde så vi gick och vila oss i lekrummet. Aja resten av ullared dagen gick sådär vi var trötta och stressade och han inte kolla på affärerna utanför gekås och det söööög. Men jahjah, bilresan  hem  var lite lugnare men ändå rolig, de är alltid kul med rätt sällskap! :)
På kvällen blev det filmkväll med Isabelle och Albin, myspys med en skräckis haha!
Dagen blev lyckad, taggaaa nästa helg!! för då ska jag och Amanda stå på marknaden och sälja klääääder!! GAAAAH! okej lite för taggad... Ha de gott Bloggiiis!

PoK Emma

Kommentarer

Amanda Smideland

TAGGARÅ! haha <3

01:44:07 / 2011-11-28 - http://amandasmideland.blogg.se/



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu