I just shed a tear, I can not understand why


Okej vart ska en förvirrad tjej som jag börja när man har så mycket att säga..
kan väll berätta vad jag har gjort idag... hmm dagen började att jag försov mig jag vaknade en halvtimma innan min buss gick, så jag stressade som satan. Sedan har jag jobbat i flera timma blir alltid lika trött och hungrig som vanligt efter jobbet var jag med Amanda vi pratade om allt och inget, dagen innan (lördags natt) mådde jag så himlaa dåligt, det kom som en bomb med känslor som jag inte kunde hålla inom mig och idag när jag pratade med min underbara bästavänn pratade jag om bomben och andra saker kring det. Efter jag har pratat med henne mår jag alltid så himla bra vi förstår varandra och hon försöker alltid hjälpa mig på bästa sätt fastän jag är komplicerad som faaaaN.. Hon är grym den tjejen! love <3
Efter det, så hade mamma gjort mat de var underbart gott som efterätt stekte jag bannaner med kanel och socker och till de åt jag glass. muuuumms!
Dagen började dåligt men slutade bra, RÄTTA TAKTER DET HÄR!

PoK Emma

Kommentarer

Amanda Smideland

RÄTTA TAKTER DET HÄR! <3

21:08:57 / 2011-11-20 - http://amandasmideland.blogg.se/

Amanda Smideland

RÄTTA TAKTER DET HÄR! <3

21:09:09 / 2011-11-20 - http://amandasmideland.blogg.se/



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu