ilska?

Jag tänker ofta på hur jag ska släppa ut min ilska.. Folk kan säga till mig att dem har aldrig sett mig sur eller arg, men vissa som säger så känner inte mig tillräkligt mycket. Jag vill verkligen inte någon illa jag vill inte att någon annan ska må dåligt. Men ibland när jag blir sur eller arg så går det ut över dem jag älskar, såfort någon är förtjatig, har en gnällig, trött eller arg röst, upprepar saker hela tiden, eller något litet så kan jag slänga ut mig en tyken kommentar, ge arga blickar, eller bete mig spydigt. Jag vill inte att det ska vara så det som gör mig mest glad är att se människorna jag älskar må bra och skratta och så försöker jag vända på det bara för JAG mår dåligt eller är trött, hungrig. Det gör mig argare på mig själv. Dumma Emma!
Men iaf jag funderar på om det skulle hjälpa om jag skriker? asså nää jag vet inte vet inte hur andra släpper ut sin illska, jag försöker typ äta godis eller något annat och sova och tänka att nästa dag så är de borta!
Okej detta inlägg var kanske lite onördigt men jaja...

PoK Emma


Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu