dear asshole

Jag vill skrika just nu. Kunna säga dumma ord om dig utan att ångra mig efteråt, jag vill kunna säga orden och sedan känna en lättnad och vara nöjd att jag har fått ut det. Jag vill kunna säga såna ord som får dig att tänka om. Jag vill att du ska känna det jag känner. Jag vill att du ska förstå att jag är här. De var som att du skrev detta som en berättelse med sedan blev det inte som du hade tänkt dig så du skrynklade ihop de och kasta de på marken. Du ser inte på de men fortfarande ligger de där och väntar på att du ska öppna ögonen. Jag vill att du ska förklara vad du menar med allt du har sagt till mig och allt du gjorde med mig. Förklara varför du visade en väg som jag trodde på men det visade sig vara fel väg eller en väg du inte vågade gå vidare. Varför ville du att jag skulle fastna i den vägen? Jag önskar jag kunde förstå vad du ville eller VAD du vill. Jag vet att du inte är dum. Jag vill bara ha någon liten förklaring. Bara att jag kan sluta tänka på detta. Det är svårt att skita en person som gör en så himla glad, en person som kan få en att känna lycka. Öppna dina ögon.

Jag saknar dig Idiot.

 

så här känner jag mig just nu. blää du vet. :D

Så här känner jag mig just nu, du vet "bläää" :D

Asså jag tycker det är så töntigt att jag fortfarande tänker på detta jag skrattar åt mig själv hur jävla patetisk jag är jag vet inte om det är dig eller mig jag vill skälla ut men jag är så arg på det!! du har ju egentligen inte gjort något fel, typ. *skrattar åt mig själv* rooolig jag är. fuck off Emma.


PoK Emma

Kommentarer

Amanda Smideland

Riktigt bra inlägg!

14:49:11 / 2011-11-22 - http://amandasmideland.blogg.se/

Emma Corell

tack mandipandi!

11:02:03 / 2011-11-23 - http://emmacorell.blogg.se/?tmp=202106



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu