det är inte lätt när det är svårt vettu

Rosor är röda
Violer är blå
Min hjärna är liten
men jag kan älska ändå

Okej det var en liten trudelutt hehe, jag är så rolig.
Eftersom jag inte gillar och säga hur jag mår så skriver jag det gillar hellre att skriva på pappret men här går la bra typ..
Just nu är jag deppig, jag har världens huvudvärk men jag vet att det inte bara är huvudvärken. Jag orkar inte heller sitta och tänka på samma person varjedag. Jag måste göra något åt den här skiten jag kan inte prata ut om det för jag vet inte vart jag ska börja jag vill inte heller prata ut om de för då skäms jag att jag känner så här och att jag är så töntig som inte släpper det. Jag vill bara skricka jag vill gråta jag vill åhhh göra något för attt få bort det här!!
Jag längtar tills dagen jag är lycklig för jag ska bevara den så hårt komma ihåg allt som gjorde mig lycklig då fan ska jag inte sitta och tänka på någon som inte bryr sig ett skit! Eller jag vet ju inte om han bryr sig men han har inte visat så antagligen är det välll så? jag känner mig så dum ändå så känner jag att jag ska "försöka" se hans sida. åhh töntigt. Ibland onska jag att jag kunde säga till mig själv "Emma Charlotta Corell skriv va du känner och har tänkt på i flera månader och avsluta med att skriva "din jävla idiot!!!"" Något i den stilen, men bara för jag är så töntig så ska jag få skuldkänslor och ångra mig jätte mycket och må mycket sämre. Nej. Det är inte bra.
Jag är ändå en grov Stalker.. asså det är inte kul jag kollar allt!! nää inte allt. (fan va jag ljuger....*skäääms*) okej behöver inte prata om det..
En annan sak.. Jag saknar mina killkompisar jätte mycket. jag har inte sett dem på flera veckor om inte m¨ånader. <Det är så jobbigt att sakna något för jag får så ont då och det gillar inte jag sedan för jag själv får ont så vill jag göra något riktigt snällt mot dem! Jag får sån stor känsla av att dem inte vill se mig men dem vill säkert det men jag känner att alla runt om mig bara försvinner.
Utligare en sak jag tänker på är mina katter.. gud folk tycker jag är dum i huvudet men det är faktiskt en sak jag inte bryr mig om för dem har aldrig försvunnit från min ALDRIG. Dem har inte heller fått mig att må dåligt. tvärt om. Jag saknar mest av alls min katt felicia en knäpp,söt,go och snäll hårig fillur hon var underbar. Hon var vid mig varje gång när jag mådde som skit hon var den första som såg det, Knepigt va? så fort hon hörde mig snyfta hörde man ett mjaoande ifrån ett annat rum som i nästa sekund är i mitt rum. Hon hoppar upp och går lugnt fram till mig och lägger sig i min famn och spinner. Varje morgon så väkte hon mig, ibland vaknade jag av hennes blöta nos kom mot mitt ansikte eller så slickar hon på mitt hår och iblaand vaknade jag utav hennes klor som kommer i mot golvet när hennes tassar lufsar påväg till mitt rum. När jag var glad ville hon alltid leka och börja alltid busa. Hon lyste också upp min familj för varje gång mamma skällde på mig så började hon skälla på henne och det slutade alltid med att mamma skrattar och förklarar saker lugnt. Kanske inte låter som en drömkatt men hon va min katt och jag saknar henne in i bomben, även fast vänner lämnade mig fanns hon alltid där tänkte inte på långa vägar att hon skulle försvinna ur mitt liv jag kom alltid hem med henne liggandes som en bulle i min säng. Men efter ett tag låg hon under min säng längst in i hörnet och ville inte komma fram, hon bara pep när man rörde henne. Skulle gå till skolan som en vanlig dag, men när jag kom hem fanns hon inte kvar.. Då hadde mamma kört till vetrinären för att hon skulle avlivas. Jävla njure! Det fanns ingen felicia som väkte mig ingen som kom till min säng. Då fanns Svea kvar hon är också go och snäll men hon var inte samma katt, de var mammas katt. Meeen några månader senare så dog hon av samma orsak och jag kommer ihåg att mamma var så jäkla ledsen hela den kvällen. Usch jag vill inte skriva mer, skönt att skriva av sig lite. Även fast andra tycker de är töntigt skrivet och fel så bara skrev jag ifrån några av mina tankar, dock en sammanfattning.
Nu ska jag sova annars kommer jag aldrig få bort huvudvärken!

PoK Emma


Btw, hitta en liten gullig dikt :)

Jag vill kunna se dig i ögonen,
röra vid dig, känna din hud
under mina fingrar.

Dina heta kyssar minns jag än,
känslan och smaken av dig,
en brinnande längtan inombords.

På nätterna drömmer jag om dig,
om ensamma, passionerade stunder.

Kom och ta mig med storm.
Svep in mig med din trygghet

och släpp inte taget.

Du är inte hos mig fysiskt.
Bara i mina tankar och drömmar
finns du,

som om du vore en del av mig
.



Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu