Vaknade på fel sida

Igår kväll sa berättade min mamma en sak som jag har  grubblat på hela kvällen och hela denna morgonen. Det är en bra nyhet förpersonen det handlar om men för mig va det både och, jag blir ju självklart glad för den personen men samtidigt blir jag lite ledsen, aja kan inte göra såmycket mer än att le att visa hur man känner kan förvärra saken.

Nu ska jag ner till mammas jjobb igen fast först ska jag gå förbi 4-gott för att köpa utligare lite godis. För övrigt har jag vaknat på fel sida jag är inte glad idag, känner att jag vill bara ligga i sängen och kolla på film! Jaja det blir inte så mycket skrivades nu för nu ska jag fixa de sista och laga mat, hej då!

PoK Emma

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu