Vart står du ?

Okej vart ska jag börja...?
Känner att det är något hål i mig.. något som saknas.
Du fattar ju inte att jag saknar dig. Jag typ gillar dig, varför annars skulle jag känna såhär?
Asså du kan verkligen få mig att må hur bra som helst jag kan nästan känna mig lycklig! eller.. jag gör typ det, det pirrar såfort du kramar och ler mot mig alla gånger du är så underbar.
Men.. du kan också få mig att må piss. Det kanske inte är menningen? hur ska jag veta?
Tänker exakt på ALLA gånger jag är/var med dig blir så jäkla glad men sedan när jag tänker lite till finns det bara frågetecken. Jag kan inte få svar på allt, jag vågar inte fråga.
Jag vill veta vad du tänker eller jag vill att du ska berätta för mig hur su känner.. hoppas det någon gång kommer fram. Du är så sjukt svår!

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu