jävla skit



Just nu känner jag att allt är så jäkla jobbigt. Det känns inte som om att jag har fått vila ut, jag har lixom vaknat med en huvudvärk varje morgon det är jätte obehagligt sedan har bara dagen rullat förbi.. När man har lov tänker man inte på skolan jag vill ta de lugnt och ladda upp sig. Det har inte jag fått göra riktigt, Jag har två läxor en som ska vara innte på måndag och en som ska vara inne på onsdag. Jag har kjutit upp på dem hela vecka. Båda är också engelska åhhhh jag känner sån press jag vill inte...
vill bara krypa ner i sängen eller soffan med mina goa filtar och kolla på massa mysiga filmer!! uschusch! :(
Just nu tänkte jag tvinga mig själv att läsa klart engelskaboken!  huhu, sedan får jag börja på nästa engelska inlämning..
Idag ska jag plugga och bara vara hemma inte göra något! okej.... förutom... plugga. Om jag nu ens kan det..
ÅHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH jag har sån ångest dumma skola, vi ska inte få plugg på våran lediga tid!

sååå dax för boken nu dåå, usch hejdå..
PoK Emma

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu