sugig da som vissa andra sa.. tra-la-la-la-laaa-moha

japp de där är jag idag..
Jag känner inget aktiv känsla idag alls. För det första!!! vädret är ju långt ifrån mysigt och fint!
Sov hur jäkla dåligt som helst, vaknade hela tiden och drömde marddrömar som byggde upp för varje gång jag somna om.
Försov mig och gick till skolan med huvudvärk, mens, äckligt hår och kläder. Kom till skolan gjorde ett seminarium jag inte kunde prata på eftersom jag mådde så illa av min värk.. Och ni förstår betyget jag fick då.. sedan tänkte jag att jag skulle vara lite duttig, yes!! jag åkte hem byte om åkte till issa och tillsammans gick vi och tränaa! tänkte bah " yes nu jävlar ska jag bli pigg" näää efter 10 minuter på krossen tittade jag och issa på varandra och gick av den. Vi var inte alls pigga på detta båda va lika trötta och hungriga, så vi åkte hem och nu sitter jag här har inte orkat ta av mig dem äckliga kläderna sitter bara här och lyssnar på potatisarna hoppar runt i vattnet på spisen och de förbaskade grannarna som går som en flock elefanter.
Jappjapp, så här är ibland livet och lilla kära emma Corell får bara leva med det! De jag ska vara nöjd med är att jag kämpade upp mig från sängen gick till skolan äcklig och ofräsh bara för att inte komma försent till mitt seminarium. Sedan också de att jag gick till gymmet och försökt de är positivt, en annan sak va också de hela bussresan hem från gymet hade jag massa color i mitt huvud och hur gott det skulle vara om jag gick in i kiosken och köpte en :)) men nej precis när jag var en meter ifrån affären (jag skojar inte) en meter ifrån affären då vände jag mig hemåt och sa till mig själv att du kan gå hem och dricka vatten.

Ibland är man allt duktig! :)
Kom ihåg nu alla barn! Även fast livet sviket ibland finns det ingen anledning att tänka dumma saker för då sviker de ännu mer, de bästa är att göra som jag! tänka positiiiiivt! :D

PoK Emma

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu