Valentine's Day

Alla hjärtans dag firades med Julia. Innan jag åkte till julia åkte jag och lämna en ros på mammas jobb hon blev rätt glad kan man säga haha;)
Sedan drog jag till Julia och där blev de myspys med massa tjockis saker och romantiska filmer, dock så fattade vi inte såmycket av filmerna utan vi satt och babbla om massa annat, hahah. Dagen efter slöade jag och julia, hon tog spruta och sedan gick vi till en sjö där drack vi tee med chips och dipp.
På kvällen skulle jag tränna med Isabelle så jag åkte hem för att sätta på mig tränings kläder. Dagen slutade med att jag åt la mig i sängen satte på en film och somnade på några sekunder.

Idag ska jag gå på stan med Isabelle och Amanda, Amanda behöver hitta en present. Sedan vet jag inte riktigt ska träffa michael efter sju.. aja kanske uppdaterar ikväll!

PoK Emma



Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu