First day...

Inte förens just nu...
När jag börjar ta på mig kläder kl åtta som jag inser att skolan är tillbaka och att jag inte kommer få sova ut riktigt. Jag har inte vaknat såhär tidigt någon gång detta lovet. Men jag är ovanligt pigg asså. Jag känner att det är tungt att gå till skolan imorgon (tisdag) ska jag ha redovisning och de arbetet skulle vara inlämnat innan lovet så man har ju helt glömt bort vad man skrev på arbetet. Usch vi f¨r se hur det går med det.
Sedan har jag ett till arbete ... Ergonomi.. det går ju bra! gaaaah vill bara ligga i sängen och kolla på O.C avsnitt buhhuhuhu :(

Jag är typ den ända som börjar idag.. alla mina kompisar börjar imorgon, onsdag eller torsdag. Jag hoppas vi inte har så mycket läxooor jag kommer inte orka. pufft

Nä nu ska jag föna håret och ta på mig kläder och aa smink... osv. Hoppas ni  sover riktigt gott nu...

PoK Emma

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu