Hur många fåglar ser du?

En av mina stora önskemål.. Flyga, gud va härligt det måste vara jag vill verkligen flyga. Någon gång i mitt liv ska jag hoppa ifrånb ett berg (högt berg) med sånna där vingar. Vet inte vad det heter men man kan styra själv. Även hur höjdrädd jag är ska jag göra de! kanske ett bra sätt att övervinnna sin rädsla... hmm?



Åhh idag va det underbart okej bortsätts från jobbet så hade jag och mamma hur kul som heöst på bion. Allt var toppen!! hihi nu dags för dejta kudden. BIG DAY... usch skolan. aja de blir väll najs. Dagen slutar med ett toppen avsnitt ac O.C :D god natt. Hoppas ni får en lika bra dejt som jag.. hehe kul.

PoK Emma

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu