MUUUMS!

 

Halvnaknaa killar är ju helt okej !

 

Just nu håller jag på och tvättar jag har tvättat sen tre idag alltså sex timmar, det är lite sjukt hehe.

Jag har också städat mitt rum, tagit bort kläderna, skräpet och ska snart bädda om mig säng, funderar på att möblera om men just nu är jag för trött för det haha!

Imorgon är en väldigt lååååång dag körjar 8:10 och slutar 17:00. På lunchrasten ska jag och liv gymma. Mohahahah biff!

Nu ska jag lästa lite ur min engelska bok sedan ska jag gåå ner i tvättiiis och ta upp de sista, denna dag har varit en nyttig dag. JUSTE gjorde as god mat när jag kom hem de va kasler och massa annat gott. Kanske ska bli kok.. hmmm :D

 

PoK Emma

 


Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu