One day

okej jag måste sluta stressa upp mig jag får börja gå på yoga eller något eller skaffa personlig massage. Sedan får jag sluta vakna så sent jag vaknar vid tolv äär svin trött ligger och slappar mig sedan på kvällen är jag pigg ända tills på natten... Det Måste få ett stopp! nuuu... plugg och hjälpa mamma kommer inte gå så bra.. har ju ingen tid. Dumma Emma..

Igår var det jätte mysigt amanda kom till mig på kvällen och vi låg och kollade på två riktigt bra filmer, Dirty dancing Havana (som alltid är lika bra även fast man sett den hundratals gånger) sedan one day... åh den va så himla bra det var 2012 bästa film hittills! Ruskigt bra asssooooo!!!

 

 

PoK Emma


Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu